مراسم تجلیل از مدال‌آوران طلایی تکواندو مازندران در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر و آزاد آسیا با حضور مقامات شهری و استانی در بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ 30 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با برگزاری رقابت‌های قهرمانی آزاد مازندران، از مدال‌آوران طلایی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر و سومین دوره رقابت‌های آزاد آسیا که از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ مهرماه به میزبانی فدراسیون تکواندو در تهران برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضور بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، رنگرز مدیرکل و نیکخو مشاور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نفجم رییس هیات تکواندو مازندران، جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی، حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر، ابراهیم‌زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر، احمدپور رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر بابلسر و تعدادی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 بابایی‌کارنامی در این مراسم با تبیین برگزاری رویداد مهیجی چون تکواندو گفت: بسیار خوشحال هستم که شاهد برپایی چنین رقابت‌های پرشوری هستم و امیدوارم با برنامه‌ریزی و برپایی چنین رقابت‌هایی در عرصه ورزش مازندران، شاهد ترویج فرهنگ ورزش و قهرمانی باشیم.

 حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تمجید از تلاش‌های نفجم رییس تکواندو مازندران گفت: از زمانی که بزرگی چون فیض اله نفجم سکانداری این رشته پرطرفدار و المپیکی را به عهده گرفته شاهد اتفاقات خیلی خوب در این ورزش بودیم و مدال‌آوری‌های اخیر تکواندوکاران نوید این را می‌دهد تا در المپیک پاریس نمایندگانی را از این خطه قهرمان پرور داشته باشیم.

در پایان این مراسم نیز از سروش احمدی، علیرضا حسین‌پور، دانیال بزرگی، حسن بشیری، علی احمدی، علیرضا نادعلیان، زهرا شیدایی و مریم رضانژاد، قهرمانان تکواندو مازندران با اهداء لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.
مجید غلامی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار